Wsparcie techniczne i reklamacje

Oficjalnym, jedynym autoryzowanym serwisem produktów firmy Skymaster Sp. z o.o. Sp. k. jest firma Proserwis Sp. z o.o. Sp. k.

Proserwis Sp. z o.o. Sp. k.
Kozerki, ul. Merkurego 48 C
05-825 Grodzisk Mazowiecki

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek: 08:00 – 16.00
Sobota: nieczynne

Telefon (wsparcie techniczne oraz zgłaszanie reklamacji): +48 506 374 264

Jeżeli chcesz zgłosić online reklamację produktu Skymaster lub Opticum, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Jak to zrobić?

  1. Zarejestruj się na stronie serwisu
  2. Sprawdź e-mail i potwierdź założenie konta.
  3. Po zakończeniu rejestracji, zaloguj się na swoje konto.
  4. Kliknij niebieski przycisk „Dodaj naprawę” w prawym górnym rogu.
  5. Z listy rozwijanej wybierz produkt, którego dotyczy reklamacja.
  6. Wpisz numer seryjny urządzenia (znajdziesz go na naklejce od spodu urządzenia).
  7. Zaznacz pole obok “naprawa gwarancyjna”, jeżeli produkt jest objęty gwarancją (sprawdź zapisy w karcie gwarancyjną oraz datę zakupu).
  8. Jeżeli zaznaczysz, że produkt podlega naprawie gwarancyjnej, wpisz datę i numer dokumentu zakupowego.
  9. Podaj adres odbioru oraz dostawy produktu po wykonanej naprawie (o ile jest inny niż podany przy rejestracji).
  10. Opisz szczegółowo sytuację oraz problem, który wystąpił podczas użytkowania produktu.
  11. Zapoznaj się z regulaminem i zaznacz pole potwierdzające zapoznanie się z regulaminem.
  12. Napisz, czy do wysłanego do serwisu zestawu został dołączony zasilacz i/lub pilot.
  13. Podaj datę zakupu produktu.
  14. Kliknij zielony przycisk “Utwórz naprawę”
  15. Aby dodać zgłoszenie, kliknij przycisk: [FORMULARZ ZGŁOSZENIA NAPRAWY]
  16. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, serwis skontaktuje się z Państwem i zamówi kuriera po odbiór reklamowanego sprzętu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel